تیرداد
این برنامه را نصب کن !

گام های کم هزینه تا خانه ای زیبا

گام های ساده و کم هزینه تا خانه ای زیبا

گام های ساده و کم هزینه تا خانه ای زیبا

چیدمان و زیبایی خانه تنها با وسایل شیک و گرانقیمت بستگی ندارد بلکه می توان با استفاده از چند نکته خوب و رعایت آن ها چیدمان خانه را بسیار زیبا و جذاب کرد.


به نمایش گذاشتن آثار هنری و عکس های اعضای خانواده و دوستان که در لحظات به یاد ماندنی و سفرها گرفته اید، راه بسیار خوبی برای ایجاد جذابیت بیشتر در دکوراسیون است.

آینه ها نیز از دیگر عناصری هستند که استفاده از آن ها در فضا می تواند به روشنایی و وسعت فضا بیافزاید. توجه داشته باشید هر چه قاب هایی که برای عکس هاو آثار هنری خود انتخاب می کنید با رنگ و سبک دکوراسیون شما هماهنگی بیشتری داشته و مکمل آن باشد.

گلدان ها

ظروف علاوه بر ارزش کاربردی که دارند، به طراحی منزل نیز کمک کرده و سبب ایجاد جذابیت بیشتر در دکوراسیون می شوند و رنگ و بافت متنوعی را به دکوراسیون خانه شما وارد می کنند.

برای مثال قرار دادن سه گلدان سرامیکی با ارتفاع های مختلف، روی پیش بخاری شومینه، یکی از ایده های بسیار زیبا و جذاب برای دکوراسیون شومینه است که می تواند در عین سادگی بسیار موثر و تعیین کننده باشد.


می توانید دو جعبه تزئینی کوچک و متوسط را روی هم روی پذیرایی یا میز کنسول خود قرار دهید و از فضای داخل آن ها برای دستمال کاغذی و هر عنصر لازم دیگری در فضای نشیمن استفاده کنید.

کتاب و مجلات

اگر علاقمند به مطالعه و کتاب هستید، می توانید از کتاب ها به عنوان عناصر بسیار قوی و تاثیر گذار برای کدوراسیون خانه خود کمک بگیرید.

 کتاب ها می توانند رنگ های متنوع و شادی را وارد دکوراسیون کنند. برای دکوراسیون سطوح میز کنسول و میز پذیرایی ، به طرز مبتکرانه ای از کتاب ها استفاده کنید و از این طریق بر ارتفاع بصری میزها بیافزایید.


با کمک کتاب هاو چیدمان آن ها به صورت عمودی و افقی روی طبقات و قفسه های موجود در فضا نیز می توانید در دکوراسیون ریتم ایجاد کنید و جلوه آن را با قرار دادن وسایل مناسب دیگر روی طبقات و کتاب ها تکمیل کنید و به این طریق بر جذابیت دکوراسیون کل فضا بیافزایید.

کوسن

یکی از ایده های موثر و در عین حال کم هزینه برای ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون اتاق نشیمن، به خصوص زمانی که قصاد طراحی دکوراسیون برای فصول سرد را دارید ، اضافه کردن کوسن های مخمل خواب دار به دکوراسیون مبلمان است.

هنگام ترکیب رنگ ها و الگوها برای کوسن ها بی پروا باشید و ببینید آیا تمایل دارید که به شکلی هماهنگ از رنگ ها استفاده کنید یا می خواهید با استفاده از تضاد، جلوه ای نو به وسیله رنگ ها پدید آورید . قرار دادن کوسن هایی نرم روی نیمکت ها و صندلی های چوبی می تواند بر راحتی صندلی ها بیافزاید.

شمع ها و شمعدان

شمع هاو شمعدان های زیبا و متنوع، یکی از قدرتمندترین عناصر دکوراسیون اتاق نشیمن هستند و حتی می توانند به نقطه کانونی فضا تبدیل شوند. تنظیم یک گروه سه تایی از شمعدان ها با ارتفاع مختلف روی میز پذیرایی ، ایده جذابی برای تزئین میز پذیرایی در مرکز اتاق است.

گل ها و گیاهان

استفاده از گل های تازه، خشک و طبیعی یا مصنوعی، به عنوان نماینده هایی زیبا از طبیعت، می تواند بر غنای رنگ آمیزی دکوراسیون شما و لطافت فضا بیافزاید.

شاخه های بلندو کشیده چشم ها را به سمت بالا هدایت می کند و جلوه ای تندیس گونه و باشکوه ایجاد می کنند. می توانید این شاخه های بند وزیبا را در یک اتاق با سقف کوتاه و داخل گلدانی بلندو کشیده ، در کنار شومینه یا روی یک میز کوتاه قرار دهید.

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    7 + 1 = ?

    خالی

    ورود

    ثبت نام