تیرداد
این برنامه را نصب کن !

طراحی،معماری و دکوراسیون داخلی

طراحی و چیدمان بر اساس اصول فنک شویی

جـهـت کـسب اطـلاعات بـیشتـر تـمـاس حـاصـل نـمائـیـد .

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- طراحی،معماری و دکوراسیون داخلی

- طراحی و چیدمان بر اساس اصول فنک شویی (هنر طراحی فضا و چیدمان برای خلق زندگی متوازن)

- طراحی و اجرای پتینه، نقش برجسته، کاشی شکسته، ویترای،طراحی روی کاشی

- نورپردازی حرفه ای و بازسازی

- بازدید و مشاوره و ارایه طرح سه بعدی

معماری داخلی

معماری داخلی آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن عملگرا و کارآمد نیز باشد.در واقع طراح با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی، فضایی راطراحی می کند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های مخاطبش است.
قدمت معماری به عنوان یک فن برای ایجاد سرپناه، به قدمت تاریخ بشر می رسد اما معماری امروزه در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان سازی به علاوه هنر، فلسفه، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، اخلاقی، اقتصاد، جغرافیای طبیعی و انسانی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط زیست است

معماری داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی داخلی است و از طرفی مانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می کند
بسته به کاربری تعریف شده و یا خواسته شده بنا ٬ تفکیک فضاهای داخلی بنا یا اثر معماری به فضاهای مختلف از قبیل( اتاق کار ٬ اتاق خواب ٬ هال ٬ پذیرایی ٬ آشپزخانه و مانند اینها در کاربری مسکونی) ؛ (یا اتاق مدیر ٬ اتاق انتظار ٬ سالن کنفرانس و... در کاربری اداری )؛ به همین ترتیب کاربری های تجاری ٬خدماتی ٬نمایشگاهی و موارد مشابهی که غالبا تفکیک ریز فضاهایشان با استفاده از مولفه کف وسقف و دیوارها صورت می پذیرد٬در حوزه ی عمل معماری داخلی است. حتی نوسازی ساختمان های نسبتا قدیمی هم برعهده ی این رشته قرار می گیرد.

پتینه

چنانچه احساس می کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه های زیاد شوید و وسایل خانه تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنیدشاید بتوان گفت در پوشش‌های نسل قبل فقط می‌شد روی رنگ‌ بندی آنها مانور داد و کمتر می‌شد تنوع و خلاقیتی به آن اضافه کرد .حتی در مورد کاغذ دیواری‌ها که شامل ترکیب چند رنگ و نیز نقوش مختلف هستند، باز هر مشتری ناچار به انتخاب یکی از طرح‌ها و مدل‌هایی بود که کارخانه‌ سازنده به بازار ارائه کرده بود.اما پوشش‌های جدیدتر این قابلیت را دارند که هر کس بتواند سلیقه و نوع تفکر و حس خود را روی آن اعمال کند که یکی از این پوششها رنگ های دکوراتیو یا به اصطلاح پتینه میباشند به این ترتیب خانه هر کس همان طور رنگ‌آمیزی و تزئین می‌شود که او می‌اندیشیده و می‌پسندیده‌ است پتینه کاری
هنری است که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و نیز ابزارهای متفاوت, بافت های بصری زیبا و گوناگونی بر روی سطوحی نظیر: دیوار, سقف, ستون و … ایجاد می گردد.

فنگ شویی

فنگ شویی هنر باستانی شرقی، برای قرار دادن هر وسیله در جای صحیح خود چه در منزل و چه در محیط کار است .هنگامی که انسان و محیط پیرامون او با هم هماهنگ باشند، نتیجه اش زندگی خوب و موفقیت برای ماست و هدف فنگ شویی هم رسیدن به همین موفقیت است .


اگر بخواهیم فنگ شویی را لغت به لغت ترجمه کنیم به معنی باد و آب است و به این معناست که از حرکت باد و آب و به کار بردن درست عناصر مادی انرژی خوبی در محیط زندگی ما جریان پیدا می کند.


خاستگاه فنگ شویی قاره آسیا است به همین خاطر قوانینش برای ما ایرانیان بیگانه و نا آشنا نیست و بسیاری از راه کار هایش از قدیم در فرهنگ ما نیز وجود داشته و بخشی ازباور های کهن ما بوده.

هدف فنگ‌شویی، برگرداندن نظم و ترتیب و توازن به تمام زمینه‌های زندگی است، از كار و كسب و سلامتی گرفته تا رفتارتان با خانواده و دوستان و همكاران و نیز طراحی منزل و محل كار و باغتان. با فنگ‌شویی در تمام این موارد می‌توانید نظم و توازن برقرار سازید و به موفقیت برسید.
با اجرای تغییراتی كه فنگ‌شویی توصیه می‌كند علاوه بر تاثیرات مطلوبی كه بر خود می‌گذارید، افراد خانواده و همكارانتان نیز به صورت غیر‌مستقیم این تاثیر مثبت را حس می‌كنند. با فنگ‌شویی یاد می‌گیرید كه با استفاده از چیزهای ساده، چند قدم به ایده آل نزدیك‌تر شوید. این چیزهای ساده عبارتند از كاربرد مواد مناسب، چیدمان مناسب، استفاده از گیاه، رنگ و آینه و نور به طوری كه جریان انرژی مثبت در محیط به حداكثر برسد.

کابینت

نقطه ی شروع کار برای هر آشپزخانه ای ، کابینت های آن است ؛ چرا که نمای ظاهر آشپزخانه ارتباط تنگاتنگی با شكل و نمای کابینت ها دارد ضمن آنكه کابینت های آشپزخانه باید به صورتی طراحی شوند که نیازهای افراد را به سهولت برآورده کنند بنابراین نخستین نکته درانتخاب کابینت این است که چه نوع کابینتی بهترین کارآیی را برای شما بعمل می آورد؟

معماری داخلی آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن عملگرا و کارآمد نیز باشد.در واقع طراح با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی، فضایی راطراحی می کند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های مخاطبش است.
قدمت معماری به عنوان یک فن برای ایجاد سرپناه، به قدمت تاریخ بشر می رسد اما معماری امروزه در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان سازی به علاوه هنر، فلسفه، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، اخلاقی، اقتصاد، جغرافیای طبیعی و انسانی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط زیست است

 

نقش‌برجسته

نقش‌برجسته حجمی است از یک سو بسته و محدود که در آن اشیاء کم‌وبیش به صورت برآمده از سطح نمایش داده شوند. روی هم‌رفته نقش‌برجسته حالتی میان مجسمه‌سازی و نقاشی دارد؛ که معمولاً بدون رنگ‌پردازی ساخته می‌شوند

ویترای یا هنر نقاشی بر روی شیشه

تزئین ظروف شیشه‌ای، شیشه پنجره، آینه  با رنگ و نقاشی هنری است که قرن‌ها در میان ملل مختلف محبوبیت داشته است و آثار متعدد و متنوعی از این هنر را می‌توان در موزه‌های نقاط مختلف جهان یافت. گذشته از ظروف شیشه‌ای شکیل با نقاشی‌های حرفه‌ای و یا کنده کاری‌های پیچیده و ظریف که از گذشته‌های دور تا حال توسط هنرمندان چیره دست در این رشته آفریده شده گاه ایجاد طرح‌ها و حتی خطوط ساده رنگی نیز می‌توانند ظروف شیشه‌ای بسیار ساده را به ظروفی زیبا و چشمگیر تبدیل کنند

میزناهارخوری چوبی : برای فضای غذاخوری منزل و ویلای شما به زودی میزناهارخوری چوبی در مجموعه تیرداددکور قابل عرضه می باشد

همکاران محترم مرتبط در این زمینه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمایندگی فروش میز ناهارخوری به شماره 09199269005 عدد2114 را ارسال نمایند.

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    6 + 5 = ?

    خالی

    ورود

    ثبت نام